MY B2ST ALMIGHTY!

MY B2ST ALMIGHTY!
FUTURE MUSIC LEGEND!

Saturday, April 24, 2010

Rahsia Maya

ni aku nak cite pasal novel aku nih..
sebenarnya tajuk 'rahsia maya' tu aku tak sure lagi..
aku perlukan masa untuk pikir tajuk novel aku nih,takut tak sesuai..
kalau bleh aku nak tajuk yang bleh memikat orang ramai untuk baca buku aku nih.
watak dalam novel ni banyak tau!korang doa-doakanlah aku dapat buat rupa-rupa watak yang banyak ni..

watak-watak rahsia maya:
watak utama:

1.Nisha Fadli/Maya Karina
2.Syira Hafsham
3.Shahril Jamaluddin
4.Johan Rasyidi
5.Alif Asyraff
6.Liana Johari/Shaza Amalina

The Sassy Girlz

7.Amelia
8.Nadia
9.Waheda
10.Yanie
11.Elyza

Keluaga Nisha

12.Encik Fadli(Papa)
13.Puan Angelina(Mama)
14.Encik Asyraff(Bapa saudara)
15.Puan Nabila(Ibu saudara)
16.Alif Asyraff(Sepupu)

Inspektor & Konstabel

17.Inspektor Jamaluddin
18.Konstabel Maria
19.Konstabel Kim
20.Kostabel Alisha
21.Konstabel Adam
22.Konstabel Aida
23.Konstabel Hariz
24.Inspektor Rizal
25.Penolong Inspektor Linda
26.Inspektor Muzaffar(Singapura)
27.Puan Diana(dia bukan inspektor atau konstabel!dia ni isteri Inspektor Muzaffar)
28.Ketua Konstabel Encik Fazli(Singapura)
29.Pengarah Inspektor Hakimi
30.Inspektor Farish
31.Inspektor Azmir
32.Inspektor Kusyairi

Saingan Nisha

33.Daniel Muzaffar
34.Mas Juliana
35.Faizal
36.Night Faces

FBI/CIA/INTERPOL
FBI(FEDERAL BUREAU OF INVESTIGATION)

37.Miley
38.Robert
39.Alex

CIA(CENTRAL INTELLIGENCE AGENCY)

40.Serena

INTERPOL(INTERNATIONAL CRIMINAL POLICE ORGANIZATION)

41.Martin

sampai situ jelah aku buat senarai ni.sebenarnya banyak lagi tapi masih ada beberapa nama lagi yang aku kena pikir.so,aku biarkan dululah.nanti aku tambah lagi...

nanti kalau aku dah siap buat novel ni,beli and baca tau.
best tau..ada pasal persatuan pelajar kat sekolah menengah sri impiana,pasal pencuri yang buat silap mata,lepas tu pelajar-pelajar yang sebenarnya adalah artis kumpulan r&b ataupun pop dance mcm kumpulan korea,lagi dengan kes2 yang mencabar!baca tau!!

No comments:

Post a Comment