MY B2ST ALMIGHTY!

MY B2ST ALMIGHTY!
FUTURE MUSIC LEGEND!

Friday, April 30, 2010

Anime list!

hari ni takde apa2 yg istimewa pun..sorilah ye!so aku cuma nak cite tentang anime yg aku suka tgk.kat sini aku letak gambar2 anime..aku syorkan krg tgklah cite2 ni kalau bosan kat youtube..best tau!!memang kadang2 nama anime tu tak sedap..tapi belum tengok belum tahu.
ni cite bleach.krg semua mesti dah tahu sbb cite ni popular kat seluruh dunia.aku masih dalam proses nak tengok cite ni sampai habis.aku ada game dia tau!siapa nak main dtg la rmh aku!
cardcaptor sakura:)


detective conan:)anime yg paling aku suka!



aishiteruze baby!


b-daman:)fighto!!


digimon:)!!



colourcloud palace...



fullmetal alchemist brotherhood..aku suka gak cerita ni!setiap malam jumaat atau sabtu aku tengok kat animax!


ni cite hakuouki.cite baru ni!dia lebih kurang mcm cite bleach la..tapi lain sebenarnya.mmg best!aku syorkan krg tgk cite ni..

ni gundam 00..salah satu anime yg aku suka!ni pasal kumpulan celestial being yg ditubuhkan untuk kembalikan keamanan dunia.tapi seluruh dunia salah anggap tentang diorang.celestial being ni secara tak rasminya sertai peperangan antara manusia.alah,contoh mcm peperangan israel ngan palestin tu!(tapi peperangan israel-palestin tu diorang tak inteferelah!).pastu terjadilah peperangan mobile suit antara celestial being dengan org2 yg cuba mewujudkan peperangan dan menguasai dunia.ni bukan peperangan sembarangan tau!agak-agaknya berjaya tak diorang kembalikan keamanan dunia?



k-on!hottest girl band in japan!!diorang punya muzik"please don't say lazy"dah dijual copynya sebanyak 150,000!!


la corda d'oro:)aku masih tgh tengok cite ni...best la jugak cite dia.


kaichou wa maid sama atau nama pendek dia maid sama.cite ni pun best gak.kalau nak tengok,watch at animax!ni pasal presiden sekolah tinggi seika yg bencikan lelaki.dia mmg slalu marah2 kat pelajar lelaki dan selalu bela perempuan.dia nampak bertanggungjawab dan berkarisma.tapi sebenarnya dia ada rahsia sendiri.dia kerja kat maid cafe!usui takumi,lelaki paling popular kat sklh tinggi seika tahu rahsia dia.mcm mana kehidupan si presiden lepas tu agaknya?


pichi pichi voice live start!tu tagline mermaid sebelum menyanyi.ni cite pichi pichi pitch mermaid melody.ni kisah pasal mermaid princess.ada tujuh mermaid princess semuanya.
diorang tingal kat utara dan selatan lautan atlantik,laut antik,lautan hindi dan banyak lagilah!aku tak ingat diorang tinggal kat mana...so,tgk jelah ye!ada mermaid pink,hijau,aqua,biru,kuning,oren and purple.cun2 semuanya.suara merdu plak tu!


negima!hanya di ntv7!


prince of tennis or fans panggil cite ni POT.cite ni seronok tau!cite ni pasal sorang pemain tenis yg terrer main tennis.nama dia echizen ryoma.dia terkenal kat amerika tapi tak terkenal kat jepun.dia bersklh kat sklh seigaku di jepun dan jadi pemain regular untuk mewakili sklh dlm permainan tenis..bapa dia,echizen nanjiroh seorang pro tenis.takde sapa yg dapat tandingi anak-beranak ni.present la pemain yg kuat ke,yg suka main tipu ke or sapa2 je la,takkan bleh lwn si ryoma ni!dia punya senpai pun kuat2 jugak.waktu main tenis,dia memang tak bleh pisah ngan topi dia.


rozen maiden..ni pasal sorang budak yg bernama sakurada jun,mengalami trauma kat sekolah.dia tak mahu sklh blek.dia skrg ni duduk menghabiskan masa dlm bilik,surf web and order sesuatu barang yg menarik minatnya,untuk memulangkan barang sebelum pembayaran.satu hari,dia terjumpa website yg bagitau dia untuk letak order dia dlm meja belajar dia.jun ingat tu satu gurauan,hanya untuk tahu yg surat dia akan hilang,dia buat jugak.then,dia terima satu kotak penghantaran.dalam kotak tu,ada patung comel dan patung tu hidup selepas jun pusing kunci patung tu.patung tu layan jun mcm servant tapi sedikit sebanyak membantu jun hilangkan rasa takut dia dan jun terlibat dlm satu peperangan hidup dan mati.


i'm sailormoon come from the moon!i represent the moon to punish you!haha..



ni plak cite shuffle!bukan shuffle yg menari-nari tu tau!


ni cite yu-gi-oh!mmg mantap cite dia!


ni code-e.cite dia kisah seorang perempuan yg bernama chinami ebihara yg ada kelebihan istimewa.dia boleh generate electricity kalau emosi dia run high..


code geass:)!


the last one,vampire knight!cite ni complicated skit tapi best.ni pasal vampire.watak utama,yuuki cross hilang ingatan semasa kecil.kuran kaname jumpa dia masa yuuki diserang vampire.kemudian,yuuki diambil sebagai anak angkat oleh headmaster of cross academy,yg membesar dan menjadi pelindung vampire.dia mengawal sklh pada setiap mlm untuk mengelakkan rahsia kuran yg juga vampire,yg mengetuai puak vampire di sekolah elit tu.manusia biasa bersklh pada waktu pagi,vampire plak pelajar kelas mlm dan blajar pada waktu mlm.yuuki berkawal dengan zero,kwnnya sejak kecik dan jugak anak angkat guru besar cross academy yg bencikan vampire.


sorilah banyak sangat ke?kalau krg dah bosan takyah la baca..ni semua list anime yg aku suka tgk..aku mmg minat anime2 ni.gambar anime mana yg paling cantik ha?krg ada tak cite anime yg bleh syorkan kat aku?aku bosan..aku nak cari cite anime yg aku blum tgk.comment la...haa,siapa nak gambar2 kat atas ni,mintak izin aku dulu..mmg la bukan aku punya,tapi korang tak bleh la ambik dari aku camtu je...

No comments:

Post a Comment