MY B2ST ALMIGHTY!

MY B2ST ALMIGHTY!
FUTURE MUSIC LEGEND!

Saturday, April 24, 2010

my profile

sapa yg nak tgk profile aku,tengoklah kat sini...

nama :mira a.k.a bobby(nama penuh tak payah nak tahu!)
umur :(hint:belajar kat sklh menengah lagi...)
t.lahir :tahu2 sendiri la!!
alamat :aku tinggal kat bandar baru slayang...
hobi :dengar music,baca buku,layari internet,tengok cite anime
cita-cita :novelis or detective terkenal!
fav.music :anime music
fav.tv show:anime(detective conan,prince of tennis,gundam 00,bleach,fullmetal,kaichou wa maid sama,b-daman and mcm2 lagilah.
fav.food :mom's cooking,fast food
fav.drink :air kosong je!
fav.book :komik gempakstarz,detective conan,buku pts.one,karnadya and majalah e-pop!
myspace :misz_detective@yahoo.co.uk
facebook :misz_haibara@yahoo.com
blog :http://detectivesherry.blogspot.com/
idola :ain maisarah
impian :nak jadi novelis mcm ain maisarah!
lelaki idaman:mestilah handsome mcm org korea(mcm minho kumpulan shinee ke,mcm ahli suju ke or any korea group),kaya,baik hati,bijak and mempunyai certain interest yang sama dgn aku.(tapi yang penting dia mestilah suka kat aku jugak!!biar serasi bersama!)
status :still single!
moto hidup:there's only one truth!

setakat tu jelah yang aku bleh senaraikan.ada maklumat kat profile aku yg aku tak bagitau..
bukan sombong,tapi ini untuk keselamatan..
maklumlah,jenayah skrg bukan kat dunia nyata je..
kat alam maya pun ada jenayah gak!
so,korang paham-pahamlah sendiri ye!

No comments:

Post a Comment