MY B2ST ALMIGHTY!

MY B2ST ALMIGHTY!
FUTURE MUSIC LEGEND!

Wednesday, April 28, 2010

FIREDRILL!!!

sorry ya!semalam aku tak sempat update..
mama aku merangkap komander perang tlh menguasai komputer aku..
so,aku biarlah dia guna dulu..

aku nak cite ni..semalam ada latihan firedrill atau bahasa bm dia,latihan kecemasan.
mula2 memang ramai tak sedar bunyi loceng,tapi bila dah lama sangat bunyi,barulah kitaorang perasan...
kelam kabut kitaorang nak keluar kelas...

kitaorang kena pergi padang,
masa nak pergi tu ramai gak budak2 nakal mengajuk suara org menjerit kononnya ada kebakaran bebetul..dahlah suara punya sumbang.
kucar-kacir semuanya..

dah sampai kat padang,senior tingkatan 6 kena berdiri bwh panas sambil pegang kertas yg tertulis nama kelas2 kat smkde..
kitaorg kena beratur kat pdg yg panas mcm kat gurun!!
ramai org mengeluh kepanasan,aku pun sama..

aku doa supaya reda skit panasnya..syukur doa aku dimakbulkan.
lega skit..
pada masa yg sama,aku tgh dgr lagu fullmetal alchemist yg terbaru,rain,daybreaks bell(gundam 00) and lagu izayoi namida(cite hakuouki.ni cite baru.best gila cite dia!)

ni lagu gundam 00:)

sebenarnya aku nak letak video lagu opening cite hakuouki ngan fullmetal alchemist brotherhood..tapi nanti-nantilah..aku tak jumpa lagi video dia..kalau dah jumpa aku bagi ye!

oh!lupa nak bagitau..aku baru dapat tahu sobri patah tgn masa main futsal beberapa hari lepas.cian dia..harap cepat sembuh sob!!

masa prep,aku geram betul ngan adam!aku rasa tak selesa dia nak duduk kat tempat malar kat sebelah aku.aku paksa dia pergi tapi dia tanak.masa aku paksa dia,aku tak sengaja terjerit kuat.semua org pandang aku.malu aku!nasib baik cikgu takde.aku cuba control ayu and suruh dia blah cepat2.dia refuse gak.tapi beberapa minit lepas tu,dia blah.lega aku..

No comments:

Post a Comment