MY B2ST ALMIGHTY!

MY B2ST ALMIGHTY!
FUTURE MUSIC LEGEND!

Monday, April 26, 2010

PENAT!!GERAM!!SYUKUR!!

aku penat...tapi yang paling penat dan sakit tu tangan aku..
dari pagi tadi aku berusaha separuh mati nak siapkan nota geografi..
cikgu suruh hantar hari ni..aku takut kena denda..
aku menulis tak henti-henti..tak hiraukan langsung tangan aku yang sakit dan hampir nak terseliuh...
asal ada org nak kacau aku je..aku mulalah melenting,mcm manalah aku tak marah,dah la aku tgh bersungguh-sungguh nak siapkan nota yg menentukan hidup dan mati..tiba-tiba kacau plak..

masa geo pun aku gunakan masa yg ada untuk siapkan nota geo..aku terus menulis,menulis dan menulis..tgn aku menggeletar takut.masa tu cikgu tgh cek bebudak lelaki punya kerja..

lima minit sebelum mata pelajaran geo tamat..siap!!aku ucap syukur sebab nota dah siap(tapi sebenarnya ada yang belum siap lagi).tapi pada masa yang sama,cikgu ckp"okey,buku nota budak-budak perempuan cikgu cek hari rabu,tlg siapkan buku kerja.cikgu nak cek rabu ni."

bila aku dengar je cikgu ckp camtu..tiba2 aku rasa nak rebah pengsan..
bukan tu je,tiba-tiba aku rasa tgn aku betul2 sakit dan tak boleh bergerak lagi..
aku rasa mcm nak baling buku kat cikgu..
punyalah nak mati aku siapkan nota,tiba2 gi tangguh rabu plak..sakit hati betul!!!!
syukur,syukurlah jugak sebab masih ada kerja yang belum siap.tapi cikgu patut bagitau awal2 yg cikgu cek nota hari rabu!!takdelah aku buat nota sampai sanggup kebas kaki dan sakit tangan!!!

sejak habis waktu geo..tgn aku tak bleh bergerak langsung..serius!!oh!sakit sungguh tanganku ini!!aku langsung tak bleh guna tgn aku sampailah kat rumah ni.
aku nak taip komputer pun guna tangan sebelah je..slalu aku taip kedua-dua belah tangan.
syukur hari ni takde kerja matematik...

tadi masa prep,kitaorang tampal moto sekolah kat dinding kat blakang class..
azrai org terakhir nak tampal...
bila azrai nak pasang tadi,semua org risau takut azrai terkena bilah kipas yang mengganas tu..
pastu azrai kata kalau dia meninggal,dia akan wasiatkan 5 juta kat kitaorang..
azrai,azrai..
duit kau kat akaun bank pun blum sampai RM10,000..ada hati nak wasiatkan kat kitaorang plak...
bila azrai dah siap tampal,semua org tepuk tgn menandakan berakhirnya majlis
menampal moto sklh..hahahaha!!!

oh ya,aku nak ucap tahniah kat putera sbb menjadi sukarelawan yg pertama buat lisan untuk bm..raziq pun ada buat tadi..tapi dari segi kelancarannya tak berapa bagus..so,dia kena buat lagi..tapi tahniah untuk dia jugak sbb berani nak buat lisan tu...

No comments:

Post a Comment