MY B2ST ALMIGHTY!

MY B2ST ALMIGHTY!
FUTURE MUSIC LEGEND!

Sunday, April 25, 2010

Aktiviti hari ni..

hai,minna-san!!cewah..berjapanese plak aku ni.
skrg aku tgh duduk sorang2 kat rumah.
aku bosan..sebab tu la aku buka komputer dan update...
sambil tu aku tengok cite rozen maiden ngan bleach..
masa tgh update post ni,aku dgr lagu fullmetal alchemist brotherhood..
lagu dia best tau..

ni aku nak cite skit..
hari jumaat hari tu budak2 lelaki class 2rk buat projek masak..
diorang masak fast food.
ada yang buat hot dog,french fries,burger...
lepas rehat tu,entah kenapa semua bebudak lelaki jadi active sangat!sekali tgk mcm org sakit mental!

masa pelajaran seni memang bising gila!diorang tak respect cikgu langsung!
masa bi plak taklah bising sangat sbb kitaorang tgk cite phantom of the opera..
pastu haziq k,putera,sob and adam duduk kat blakang class sambil sedap2 makan biskut oreo dan minum susu.
apalagi,aku pun joinlah diorang!!

habis bi,ridhwan dah jadi makin gila..
dia gi ambik air dalam bekas air kat blakang kelas..
dia basahkan rambut dia..
habis tercacak-cacak rambut dia..hahaha!!

pastu aku dengar gosip entah budak mana gi celup tangan kat dalam air tu..
then,ada org lain minum air tu sebelum ridhwan guna nak basahkan rambut dia..bluekkk!!
sapa yg minum air tu..memang sadislah!!

oh ya,satu lagi,aku rasa yana mcm dah tak rapat dgn aku skrg ni,
minggu ni dia asyik naik bas je,dah tak naik kereta aku mcm slalu..
mintak-mintaklah dia tak marah kat aku kalau aku ada buat apa2 salah kat dia..
harap2 dia cuma nak tukar angin je..
yana,kalau kau ada problem dgn aku ataupun benda lain,
ckp jelah kat aku..aku skang ni sunyi..ada farihin pun tak cukup
kalau aku ada buat salah mintak maaf tau..

No comments:

Post a Comment