MY B2ST ALMIGHTY!

MY B2ST ALMIGHTY!
FUTURE MUSIC LEGEND!

Wednesday, April 28, 2010

5 SC LAMDA & 3 RK1 LIVE!!

hari ni aku blek lambat sbb aku ngan farihin gi tgk pertandingan drama sebabak kat sklh.
bila kitaorang masuk,ramai gila org.susah nak cari tempat untuk duduk.tapi nasib menyebelahi kitaorang,akhirnya dapat gak kerusi kat depan!

ini senarai persembahan:)

1.5 sc lamda-konserto terakhir
2.3 rk 1-penunggu pusaka
3.1 rk 1-takde nama persembahan!
4.3 ka-jalan sempit
5.3kaa-titik perjuangan
6.5 sc theta-realiti satu malaysia

sorry naik lori tau!aku tak ingat semuanya.tapi majoriti buat drama penunggu pusaka.
best gila persembahan masa start.tapi makin lama makin bosan.bila dah nak habis,ada kumpulan yg tak cukup masa,ada yg membosankan.

drama yg best-no.1,2,4,5(sila rujuk di atas).tapi bagi aku yg paling best ialah drama konserto terakhir dan penunggu pusaka by 3RK 1.

konserto terakhir best cite dia.tapi ending dia sedih.rugi korang tak tgk.aku malas nak cite pasal konserto ni.krg pikir sendiri.padan muka!

drama penunggu pusaka yg terbaik ialah dari kelas 3 rk 1...
memang best gila..lakonan diorang pun mantap!!setiap kali diorang nak tukar babak,ada sorang abang cina keluar pakai topi bentuk mcm topi koboi warna hitam,jaket hitam and baju putih sambil buat mcm2 stail.lepas tu last skali,sulung,lambak and siti masih berkejar-kejaran.sulung yg tgh kejar lambak and siti terjatuh pastu tongkat dia tercampak.lambak & siti tlg bangunkan dan bagi balik kat sulung.pastu sulung bukan nak ckp terima kasih tapi dia terus kejar pasangan suami isteri tu.

drama yg lain tu bleh tahanlah..itu je yg aku bleh ckp.tapi masa 5 sc theta punya persembahan,pengerusi kelab bi kitaorang hot giler dengan pakaian bergaya dia!!

hari ni aku pecah rekod masa blek paling lambat..aku blek nak dekat pukul lima.
selalunya paling lambat pun blek 4.30 petang.

No comments:

Post a Comment