MY B2ST ALMIGHTY!

MY B2ST ALMIGHTY!
FUTURE MUSIC LEGEND!

Saturday, April 24, 2010

HAI!!!

helo!!mira a.k.a bobby di sini!
aku baru je buat blog ni.
memandangkan kwn2 aku dah ada blog sendiri,
aku pun nak buat jugak!haha..

skrg ni aku kat umah dgn sepupu..
mak bapak aku dengan sedara aku yang lain dah keluar..
so,kitaorang free nak buat apa-apa je..
kitaorang makan and minum banyak2,
tgk tv,siap mengumpat lagi...

oh ya,aku skrg ni tgh berusaha mencapai cita2 aku,
aku nak jadi novelis!!
doakan aku berjaya tau!

tajuk novel aku tak diapprovekan lagi...
tajuk dlm kepala aku skrg ialah rahsia maya..
novel ni pasal detektif..
kalau bleh aku nak minta jasa krg bagi cadangan untuk tajuk novel aku ni..
manalah tahu tajuk yg korang cadangkan bleh menarik org lain untuk membaca novel aku...

tapi aku akan pastikan novel detektif aku ni bukan calang2 novel,
aku nak buat cite detective setaraf detective conan,
tapi aku rasa cam dah ciplak..
ye la!memang ciplak pun!
mintak2 la aku tak kena saman ngan creator dc,si gosho aoyama tu!

No comments:

Post a Comment